H Yellowsub, ύστερα από την πρώτη της δυναμική εμφάνιση στη διεθνή έκθεση παιδικής μόδας Pitti Bimbo, έδωσε και πάλι το παρών στην μαγευτική Φλωρεντία, από τις 23 μέχρι τις 25 Ιουνίου, παρουσιάζοντας με μεγάλη επιτυχία της συλλογή της για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2017.
Έχοντας ήδη στο βιογραφικό της μια πολύ πετυχημένη συμμετοχή στην έκθεση Pitti Bimbo, η ανερχόμενη ελληνική εταιρία Yellowsub έχει καταφέρει να αποκτήσει πολλούς υποστηρικτές παγκοσμίως, κλείνοντας συνεργασίες σε μέρη ανά τον κόσμο όπως Ρωσία, Ντουμπάι, Νέα Υόρκη, Hong Kong, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Αγγλία, Κύπρο και Κουβέιτ.
Η παρουσία της Yellowsub ξεχώρισε για ακόμα μια φορά στην τριήμερη έκθεση, καθώς κέρδισε τις εντυπώσεις του κοινού με την νέα καλοκαιρινή της συλλογή γεμάτη παιχνιδιάρικες και ζωντανές χρωματικές αποχρώσεις. Με μότο του brand “Be a captain in anything you do” η Yellowsub έχει κερδίσει παγκοσμίως μικρούς και μεγάλους θαυμαστές, λόγω του πρωτότυπου σχεδιασμού της και του διεθνή χαρακτήρα που έχει υιοθετήσει σε όλες τις συλλογές της.
H creative director της Yellowsub Αγγελική Κοκκώνη, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαστε περήφανοι, που σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, έχουμε καταφέρει να αποσπάσουμε τόσο θετικές κριτικές και σημαντική αποδοχή. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην υψηλή ποιότητα των υλικών και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Yellowsub, στοιχεία που αποτελούν το κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξη της μάρκας μας και στο εξωτερικό».
Ακολουθήστε τη Yellowsub στα social media εδώ:
https://www.facebook.com/Yellowsub-790504161029439/
https://www.instagram.com/yellowsub.gr/
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε:
Yellowsub: Μαρίνα Σπυρίδωνος M: +30 6979 272 882, e-mail: mspyridonos@irabebe.gr
CIVITAS: Μαριτζίνα Καλογνωμά T: +30 210 6852400 (ext 214), e-mail: m.kalognoma@civitas.gr
Λίγα λόγια για τη YellowSub
H Yellowsub ξεκίνησε την παρουσία της στην ελληνική αγορά από το καλοκαίρι του 2015. Από την πρώτη κιόλας σαιζόν παρουσίας της στην ελληνική αγορά η Yellowsub παρουσίασε ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Με την επόμενη συλλογή για το Φθινόπωρο 2015/ Χειμώνα 2016 η Yellowsub κατάφερε να αναπτυχθεί σε 75 σημεία πωλήσεων ανά την Ελλάδα και να έχει ήδη μια αρκετά ισχυρή παρουσία στην αγορά, ενώ σήμερα αριθμεί τα 120 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό και διαθέτει τρία shop in shop στα καταστήματα: Attica (City Link & Golden Hall) και Notos Galleries στη Θεσσαλονίκη. Στόχος της Yellowsub είναι η επιτυχημένη εγκατάσταση της στη διεθνή αγορά. Τέλος, η Yellowsub ως αμιγώς ελληνικό brand, επιμένει να σχεδιάζει και να παράγει τα ρούχα της στην Ελλάδα.